Hello ladies welcome back...here you can request free blog backgrounds...just leave your email and blogadress and also the number of the background you like by the comments of the LATEST BACKGROUND so I cand send you the image and header....just say that all my backgrounds are made for the(new template(Simple)of blogger)...if you need any help let me know... have fun with it ladies

Hey dames welkom terug...hier kan je gratis een achtergrond aanvragen...even je blog en emailadres alsook de nummer van de achtergrond die je graag wil, nalaten bij de NIEUWSTE REACTIES zodat ik jullie de afbeelding en blogkop kan doorsturen.....even zeggen dat alle achtergronden zijn gemaakt voor de nieuwe versie van blogger en voor het het sjabloon "eenvoudig"... de bovenstaande engelse link kan je gerust vertalen voor een goed voorbeeld om zelf te proberen...als je hulp nodig hebt laat het me zeker weten... veel plezier ermee...

zaterdag 17 maart 2018

Background 056

---♥---

---♥---

---♥---

9 opmerkingen:

  1. This background is gorgeous! I'd love to use it on my blog.
    PauseDreamEnjoy.blogspot.com
    pausedreamenjoy@gmail.com
    Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wuunderschön liebe Ingrid. Grüsse Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Liebe Ingrid
    soo wunderschön ist dieser Hintergrund. Liebe Grüsse Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goedemorgen,wat een mooie achtergronden heb je gemaakt, heel graag zou ik er 1 op mijn blog willen
    alvast bedankt

    het gaat om achtergrond nummer 050

    mijn email adres is B_Smit_9@hotmail.com

    https://mijnhobbysite.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was aan het googlen en zo kwam ik weer terug op jou mooie bloglayouts... is het nog mogelijk om voor mij achtergrond nr 050 en event. 049 voor mij te maken? Ik ben van Frosien`s kaarten (www.roosje25.blogspot.com) en u mag het versturen naar t.beukens@solcon.nl... Ik verneem graag van u, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi! I've been away from blogging for years and my blog needs a makeover! I would like to try out number 056, if that's okay with you? I have the blog header of one of your older layouts, but I can't seem to find the same template now, here on your blog. I also have a problem chnging the width on my mid section of my blog. I would like to make it wider. I think I have changed the html code years ago and narrowed the mid section a bit. Now I don't seem how to recall how I did that, and need some help to fix it. Can you help? I would love to show my pictures posted in a larger size, but with the existing html code, that is not possible. So; I would love to try your 056 template and also widen my mid section on the blog. I appreciate it if you reply to hegeas(at)gmail.com. Thank you! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello
    your Designs are Beautiful. Pleas send me Number 17 to handstricken@bluewin.ch my blog adress is wullazaina.blogspot.com
    Thank you very much.
    Ursi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Om mijn blog weer nieuw leven in te blazen zie ik hier prachtige achtergronden. Graag zou ik achtergrond 055 van je ontvangen.

    blogadres: http://jolandaskaartjesblog.blogspot.com/

    mailadres: jolanda.teun@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi! Ik ben benieuwd of je blog nog bestaat..
    Graag zou ik bloglayout 55 van je ontvangen.
    blogadres: http://www.cards-and-things.blogspot.nl
    email: MoodsMemoriesMore@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen