Hello ladies welcome back...here you can request free blog backgrounds...just leave your email and blogadress and also the number of the background you like by the comments of the LATEST BACKGROUND so I cand send you the image and header....just say that all my backgrounds are made for the(new template(Simple)of blogger)...if you need any help let me know... have fun with it ladies

Hey dames welkom terug...hier kan je gratis een achtergrond aanvragen...even je blog en emailadres alsook de nummer van de achtergrond die je graag wil, nalaten bij de NIEUWSTE REACTIES zodat ik jullie de afbeelding en blogkop kan doorsturen.....even zeggen dat alle achtergronden zijn gemaakt voor de nieuwe versie van blogger en voor het het sjabloon "eenvoudig"... de bovenstaande engelse link kan je gerust vertalen voor een goed voorbeeld om zelf te proberen...als je hulp nodig hebt laat het me zeker weten... veel plezier ermee...

zondag 27 november 2016

Background 033

---*---

---*---
Christmas...
the most cozy time of year...

---*---

6 opmerkingen:

  1. Hoi Ingrid,
    zou ik achtergrond 030, 032 en 033 van je mogen vragen?
    Bij voorbaat dank,
    Alice
    alice042nl(at)yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liebe Ingrid
    Wieder ein so wunderschöner Hintergrund. Ganz Zauberhaft. Liebe Grüsse Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ingrid your so naughty, these Xmas backgrounds are just stunning I would love this one and the one below as I will need to get my Xmas backgrounds up by the weekend. hugs Shirleyxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou graag nr 30 en 31 en ook nog nr33 willen ontvangen als dat mogelijk is.
    Alvast bedankt, ze zijn weer heel erg mooi.
    Mail adres is ckshadow048@gmail.com
    mijn blog naam is hobbyfreak.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ingrid,
    Ik zou graag nr 33 willen ontvangen :)
    Alvast bedankt,
    Creatie's van Adriana, en graag de handtekening met de tekst, veel liefst Adriana

    http://cardsfromproudgranny.blogspot.nl/
    cards,from.proud.granny@gmail.com

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello Ingrid......its a pleasure to have found you and thank you so very much for such lovely banners for our blogs and I'm so happy to have found u. If may I request you to send me this background to my email id hemasai1972@gmail.com , https://velcraft.blogspot.com is my blog. Thank you !! ((HUGS))!XOXO

    BeantwoordenVerwijderen