Hello ladies welcome back...here you can request free blog backgrounds...just leave your email and blogadress and also the number of the background you like by the comments of the LATEST BACKGROUND so I cand send you the image and header....just say that all my backgrounds are made for the(new template(Simple)of blogger)...if you need any help let me know... have fun with it ladies

Hey dames welkom terug...hier kan je gratis een achtergrond aanvragen...even je blog en emailadres alsook de nummer van de achtergrond die je graag wil, nalaten bij de NIEUWSTE REACTIES zodat ik jullie de afbeelding en blogkop kan doorsturen.....even zeggen dat alle achtergronden zijn gemaakt voor de nieuwe versie van blogger en voor het het sjabloon "eenvoudig"... de bovenstaande engelse link kan je gerust vertalen voor een goed voorbeeld om zelf te proberen...als je hulp nodig hebt laat het me zeker weten... veel plezier ermee...

zondag 22 mei 2016

Background 022

---*---

---*---

12 opmerkingen:

  1. Hoi Ingrid,

    zou ik alsjeblieft blogachtergrond nummer 021 van je mogen ontvangen?
    Mag ik dan ook vragen om een handtekening met de tekst; Groetjes, Alice

    Alvast heel erg bedankt,
    alice042nl@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ingrid, Dat is lang geleden.
    Je creaties blijven mooi.
    Ik wil je vragen om nr. 013.
    Groetjes en bedankt, Ula

    bbij@hetnet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo ingrid

    ik heb een vraagje, ik krijg steeds een melding op mijn blog maar heb geen idee wat ik er mee moet maar kan niet vinden hoe ik hem weg moet krijgen misschien kan/wil u me helpen?
    ik heb altijd uw achtergrondjes. alvast bedankt voor uw moeite
    http://manonskaartenhoekje.blogspot.nl/
    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo ingrid

    ik heb een vraagje, ik krijg steeds een melding op mijn blog maar heb geen idee wat ik er mee moet maar kan niet vinden hoe ik hem weg moet krijgen misschien kan/wil u me helpen?
    ik heb altijd uw achtergrondjes. alvast bedankt voor uw moeite
    http://manonskaartenhoekje.blogspot.nl/
    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ingrid.....ik zie net dat je een super mooie vlinder achtergrond hebt......wat is die mooi zeg...... Nr 17
    Ik heb pas een achtergrond gehad van je maar ben helemaal verliefd op de vlinders......
    En ik durf het bijna niet te vragen maar....zou ik die ook van je mogen.

    Lieve groet Giny
    giny@gibawenskaarten.eu

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ingrid,
    Ik wil heel graag nummer 08. Ik zit alleen met een probleem op mijn blog: ik heb alleen de kop nog maar en de rest van de layout is verdwenen en er zit nu een gek plaatje met een kat te vervelen.
    Misschien ben jij dit al vaker tegengekomen en weet je een oplossing om dit weg te krijgen? Alvast bedankt.
    xxx Margreet
    burger.margreet(at)gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mag ik even je emailadres Manon?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. manonniks@gmail.com natuurlijk mag je die

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ja margreet die heb ik ook snap er niets van....

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Ingrid :-)
    Number 010 please.
    http://fordescrappen.blogspot.no/
    Thank you :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello Astrid....may I have your email please...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Ingerid wat een geweldig mooie achtergrondjes zie ik voor bij komen.
    ik ben helemaal weg van deze 022 zou ik deze mogen gebruiken voor ijn blog.? ik ben heel lang weggeweest en er is best veel verandert ik kom er nier meer uit om mijn blog weer te krijgen zoals ze was.
    Zou jij mij kunnen helpen ik heb een paar vraagjes daar over.
    mijn @mail is zasoe@hotmail.com lieve groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen